diumenge, 29 d’abril del 2012

Fen proves per al dia D

Aquesta setmana he fet experiments de cara a l’Ironcat per acabar de definir amb que aniré i que menjaré.

El primer que he provat ha estat la bici de contrarellotge de l’amic Manolo Carmona (Spikejumper).



Potser no va ser el dia ideal ja que bufava molt de vent i vaig patir molt amb la roda de perfil de davant, sobretot baixant d’Alforja, però hem va servir per veure que no puc córrer amb ella a el dia de la cursa.

La posició és diferent i la musculatura que es fa servir també. Als 5 km de sortida ja tenia els quàdriceps carregats. Necessitaria un període d’adaptació d’1 o 2 mesos que no tinc. Si fossin menys km encara me la podria jugar.

Al final correré amb la meva. I si no fa molt de vent li posarem unes rodes perfil o la de tres pals del Manolo.

El dijous va tocar provar l’alimentació. Vaig aprofitar una sortida a ritme bastant alegre per dinar dalt de la bici.

Hem vaig preparar dins d’un bidó d’aigua de ½ litre una papilla de multicereals que vaig robat a la meva filla petita. També hem vaig emportar un crostó de pa.

Durant els primers 30 km vaig aprofitar per anar menjant la papilla fent glops cada 15 minuts. I el crostó de pa el vaig deixar pel final.

Va sortir força bé l’experiment. Així que durant la bici m’aniré alimentant de bocadillets de tonyina, pernil salat,... i a la última volta una bona papilla de cereals.

Si algú vol donar suggeriments ja sap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada