dissabte, 15 de setembre del 2012

Berga 2012, fins que l'abductor aguanti.

Demà toca el Half de Berga (1,9 nedant + 90 bici + 21 corrent).
 
Durant tot l’estiu he estat preparant aquesta cursa amb l’objectiu de baixar de les 5 hores (l’any passat vaig fer 5:02).
 
A finals d’agost estava a un molt bon nivell de natació i bici, i havia tornat a sentir-me molt bé corrent ràpid. L’Ironman de l’Ampolla hem va deixar molt tocat de cames i ritme.
 
Però des de fa dos setmanes tinc tocat l’abductor. Quan corro hem molesta, i m’avisa de que no faci el ruc. He hagut de baixar el ritme d’entrenaments i anar passant aquestes dues setmanes. Ara assegut davant de l’ordinador hem molesta.
 
L’objectiu de demà no canvia; intentar baixar de les 5 hores ........ o fins que l’abductor aguanti.
 
Ja veurem que passa, però estic segur que en la cursa a peu estaré molt entretingut tenint canvis d’impressions i discussions amb el meu abductor.
 
Al menys no serà un cursa avorrida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada