diumenge, 19 de febrer del 2012

Setmana progressiva

La setmana va començar força malament. Dilluns hem vaig aixecar enganxat de l'esquena. Quin mal!!!! Per tant, el millor va ser descansar.
Dimarts vaig provar de sortir amb la bici de carretera. Tenia 5 sèries de 4km. L'esquena només hem va deixar fer-ne 3,5. Però millorant.
El dimecres tocava corre i nedar. El corre força bé, tot i el ventenal que feia al Ploms. Després cap a l'aigua. Impossible!!!!!!!!!!!!!! Quin mal l'esquena quan estirava el braç dret. Vaig fer 1500 molt suaus i cap a casa.
Dijous sortida amb la de carretera i molt bones sensacions. Vaig poder fer tot l'entreno al complet.
Divendres a passar-m'ho bé amb els amics de la BTT. Vam disfrutar molt .

Dissabte sortideta a rodar amb bici i per la tarda a córrer una mica.
I avui sortida llarga fins a l'Ampolla i tornar (114km). I després de dinar 30 minutets corrent per estirar les cames.


En total: 288Km amb bici, 25km corrent i 1500m nedant. Podem dir que ha estat una setmana progressiva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada